Blogas. Onlain.lt
Interneto puslapių kūrimas Web dizainas

Jūsų Svetainės Prototipas

Prieš kuriant svetainę, būtina sudaryti jos prototipą - tai padeda nustatyti, kokią informaciją įtraukti, kaip tvarkyti puslapių turinį ir geriausius būdus jūsų žiniai perteikti - kad lankytojai taptų klientais! Koks yra geras prototipas ir kaip jį sukurti?

Nuo ko pradėti?

  1. Prieš kuriant prototipą, patartina surinkti ir išanalizuoti visą informaciją apie paslaugą ar produktą ir jo vietą rinkoje, išanalizuoti konkurentus, pažiūrėti, kokios yra jų silpnosios ir stipriosios pusės.
  2. Konkretizuokite pagrindinį svetainės tikslą, paskirtį.
  3. Nuspręskite, kokius veiksmus norite, kad naudotojai atliktų jūsų svetainėje, pvz., užsakytų prekę, atliktų registraciją, susisiektų.
  4. Nustatykite savo stipriąsias ir silpnąsias puses, palyginti su kitais, ir akcentuokite stipriąsias puses.
  5. Nutarkite, kurie puslapiai ir kategorijos yra būtini, ir pasidalinkite šia informacija su savo tekstų kūrėju, jeigu tokį turite. Sukurkite profesionalius, aiškius tekstus kiekvienai kategorijai ir atsiųskite juos svetainės kūrėjui - tekstai yra pagrindinis dalykas. Nematydamas tekstų, svetainės kūrėjas negali planuoti jos struktūros.
  6. Sukurkite virtualų lankytojo/kliento vedlį - svetainės struktūrą, medį bei navigacijos logiką.


Kaip sukurti gerą svetainės prototipą?

Kai jau turime visą esminę informaciją, galime pradėti ją struktūrizuoti.

1) Galutiniai rezultatai daugiausia priklauso nuo produkto ir jo tikslinės auditorijos, tačiau beveik kiekviena svetainė turi atsakyti į šiuos klausimus:

a) Kas aš esu?
Įsitikinkite, kad viršelio skiltyje yra jūsų logotipas, įmonės pavadinimas ir trumpas aprašymas.

b) Ką siūlo šis produktas ar įmonė?
Glaustai paaiškinkite, kas yra jūsų verslas ar paslauga:
  • Ką siūlote tokio, ko neturi kiti?
  • Kas būtent gaus didžiausią naudą iš jūsų pasiūlymo?
  • Kokiu būdu jūsų pasiūlymas atliepia kliento poreikius?
  • Kokius argumetus galite panaudoti savo naudai?
Įkomponuokite šias tezes į puslapį - natūraliai, logiškai ir lengvai suprantamai.

c) Kodėl žmonės turėtų rinktis būtent jus?
Trumpai apibūdinkite savo pagrindinius pranašumus ir tai, kuo esate ypatingas.

Keli pavyzdžiai formulių primiems trims punktams apibendrinti:

Veiksmas / SEO frazė / Laikas:
Sukurkite Fotogaleriją Per 15 Minučių!

Rezultatas / Laikas / Papildomos naudos:
Perkraustysime jūsų daiktus per 6 valandas ir nemokamai užnešime į jūsų naują butą!

Kokybė / Produktas / Nauda:
Profesionaliai kuriame video, kurie priverčia jūsų pardavimus augti!

d) Argumentai
Sustiprinkite savo pasiūlymus socialiniais argumentais, pvz., klientų atsiliepimais ir atvejų tyrimais.

e) Kaip dirbate ir kaip su jumis susisiekti?
Pridėkite DUK (dažniausiai užduodamų klausimų skyrių), kad padėtumėte lankytojui sužinoti pagrindinius juos dominančius aspektus.
Pateikite kontaktinius duomenis, kad potencialūs asmenys galėtų susisiekti.
-----

Patarimas dėl tekstų, jeigu jų neturite: pagal aukščiau pateiktą schemą paprašykite dirbtinio intelekto, jog sugeneruotų puslapiams turinį - kai turite tekstų atkarpas, svetainę planuoti lengviau, o pačius tekstus pakoreguosite ir "sužmoginsite" vėliau - tiesiai ant esamo šablono.

Planuojate svetainės kūrimą? Būtinai pagalvokite apie teisingą tinklalapio prototipavimą - tai padės jums suprasti, kokiais kriterijais vadovautis rašant būsimai svetainei tekstus ir nuspręsti dėl jos apimčių bei prioritetų.