Pats pirmas ir svarbiausias dalykas svetainės kūrimo darbų pradžioje yra abipusis supratimas tarp kliento ir kūrėjo - klientas nori būti tikras, kad kūrėjas jo poreikius supranta teisingai, o kūrėjas nori kuo detaliau suprasti užduotį bei sudėti teisingus prasminius akcentus geriausiu įmanomu būdu.
Kokias užduotis pirmiausia pateikti klientui, jei norime pasiekti šiuos tikslus?
Konkurentų sąrašas
Tai padeda suprasti nišą, išgryninti konkurentų trūkumus ir atrasti savo pliusus, kad galėtumėme akcentuoti jūsų paslaugos, produkto išskirtinumą.
Esama informacija
Straipsniai, socialiniai tinklai, nuotraukos, video - viskas, iš ko galima susidaryti vaizdą apie jūsų veiklą, jos stilių, tikslinę auditoriją ir kitus aspektus.
5 klausimai klientui
Visa tai padės teisingai įvertinti projektą iš įvairių pusių, suderinti svarbiausius aspektus, tuo maksimaliai palengvinant užduotį tiek sau, tiek klientui.
Kokias užduotis pirmiausia pateikti klientui, jei norime pasiekti šiuos tikslus?
Konkurentų sąrašas
Tai padeda suprasti nišą, išgryninti konkurentų trūkumus ir atrasti savo pliusus, kad galėtumėme akcentuoti jūsų paslaugos, produkto išskirtinumą.
Esama informacija
Straipsniai, socialiniai tinklai, nuotraukos, video - viskas, iš ko galima susidaryti vaizdą apie jūsų veiklą, jos stilių, tikslinę auditoriją ir kitus aspektus.
5 klausimai klientui
- Prezentuokite savo veiklą vienu sakiniu;
- Kaip jūs būsimoje svetainėje matote jos lankytojo kelią - nuo pradžios iki veiksmo?
- Dėl kokių priežasčių potencialus klientas turėtų kreiptis būtent į jus?
- Penki dažniausiai pasitaikantys jūsų naujų klientų klausimai;
- Penki žodžiai ar frazės, pagal kurias jūsų paslaugos ieškantys žmonės rastų jus paieškoje.
Visa tai padės teisingai įvertinti projektą iš įvairių pusių, suderinti svarbiausius aspektus, tuo maksimaliai palengvinant užduotį tiek sau, tiek klientui.